helping the project manager

ผู้จัดการโครงการมือใหม่ เจอปัญหาหลายอย่างจนเราต้องยื่นมือเข้าไปช่วย เพราะตัวเขาเองเสียเครดิตต่อหน้าทีม client เราในฐานะ service manager บางทีถ้าติดธุระอื่นก็ไม่ได้เข้าประชุม ด้วยความเชื่อว่าสถานการณ์ควบคุมได้แล้ว

แต่เอาเข้าจริงปรากฎว่า ก็ยังต้องสอนกันอีกเยอะ เหนื่อยกว่าลงมือทำเองแน่นอน แต่เพื่ออนาคต ก็ต้องลงแรงสอนกันต่อไป

ข้อดีหน่อยก็คือ เด็กๆ พวกนี้เขียนอีเมล์มาขอบใจเราเหมือนกัน อ่านแล้วก็รู้สึกดี แถมมีแรงช่วยสอนต่อไปได้อีกเรื่อยๆ เหมือนกัน

I really appreciate the help and guidance. For the personal counsel and for mediating for the team during our calls. I’m learning a lot from the way you handle things at work.

 

With the new plan in place, I’ll be more accountable for the project than I ever was. I’ll try to conquer my personal best and see to it that I’ll contribute to the better engagement for all of us in the project team. The biggest next step is actually gaining back my credibility, and I’ll find every way, every help, every material that I need to turn this mess around.

 

Till our next 1:1. 🙂

 

Advertisements

ใส่ความเห็น

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / เปลี่ยนแปลง )

Connecting to %s